Czym cechuje się dobre i funkcjonalne konto w banku?



Powinno być bezpłatne, z mobilnym dostępem i intuicyjną aplikacją bankową. Te trzy odpowiedzi padały najczęściej w badaniu ankieterskim przeprowadzonym wśród Polaków korzystających z konta bankowego. Ale to tylko wierzchołek góry lodowej, bo wymagania klientów pod tym względem są coraz większe.

Łatwy dostęp do konsultantów


Na kolejnym miejscu zestawienia znalazła się opcja łatwego, bezproblemowego i szybkiego dostępu do pomocy technicznej banku. Obecnie wszystkie oferty kont bankowych zawierają taką możliwość - klient w razie problemów może skorzystać z pomocy infolinii i doświadczonego konsultanta. W większości przypadków jednak wiąże się to z koniecznością dodatkowego wydatku (koszt połączenia telefonicznego) oraz oczekiwania (nawet po pół godziny).

Darmowe bankomaty


Innym warunkiem dla dobrego konta bankowego stawianym przez ankietowanych jest możliwość korzystania z bezpłatnych wypłat z bankomatów. Współcześnie bezpłatne wypłacanie gotówki jest możliwie w większości banków tylko w ich bankomatach firmowych. Rzadko które oferty kont bankowych pozwalają na wypłaty ze wszystkich bankomatów, również tych w innych sieciach. Jeśli już tak się dzieje, najczęściej związane jest to z dodatkowymi kosztami prowizji, które obciążają samego klienta.

Komentarze